Atraktivniji dizajn, izuzetne praktičnosti, nove sigurnosne tehnologije i funkcije povezivosti, kao i unaprijeđena upravljivost i udobnost glavne su karakteristike nove generacije Rija
Rio je vrlo važan automobil za KIA-u i treći je njihov model po prodaji u Europi. Dizajniran je i projektiran da izađe ususret željama i potrebama širokog dijela kupaca, i ima značajnu ulogu u KIA-inu proizvodnom programu.
Kao ulaznica u, četvrta generacija Rija nudi atraktivan dizajn, niske troškove održavanja i praktičnu i jednostavnu upotrebu. Izgled nove generacije definiraju oštre linije i glatka pojava, koje automobilu daju mnogo ozbiljniji karakter u odnosu na prethodnika. Kabina Rija nudi puno više prostora nego prije. Dugačke p oprečne linije definiraju prednju instrumentu ploču te uz uzdužne linije pridonose boljem osjećaju dužine kabine.
Instrumentna ploča sada je blago zakrenuta prema vozaču i na taj način daje sportskiji ugođaj, usmjeren na vozača. U središnjem dijelu nalazi se “lebdeće” sučelje HMI (human-machine interface) dostupno s ekranom na dodir. Kapacitet prtljažnika povećan je za 37 litara, na 325 litara, i među najvećima je u klasi. Dostupan je s opcijama tipki za paljenje motora, grijanim sjedalima i grijanim upravljačem, senzorima za kišu i automatskim paljenjem sv jet a l a . Kupci također mogu odabrati i tempomat s ograničivačem brzine te stražnje parkirne senzore s kamerom za vožnju unatrag. Spomenimo i sve važniju riječ, povezivost.
Multimedijski sustav u Riju kompatibilan je sa sustavima Android i iOS (Android Auto i Apple CarPlay). Ovo je i p rvi automobil u B -segmentu koji nudi USB priključak u prednjem i stražnjem dijelu kabine. Paketi opreme nose nazive Active, Edition, City i Motion. Za pogon se nudi gama visokoučinkovitih benzinskih i turbodizelskih motora. Modeli opremljeni ručnim mjenjačima standardno imaju Stop&Go sustav u kombinaciji s benzinskim 1.0-litrenim T-GDI motorom (100 KS) i 1.4-litrenim dizelskim motorom (77 KS) koji imaju Eco Pack ili Low Fuel Consumption (LFC) Pack. Lagani i kompaktni 3 – cilindarski 1.0-litreni T-GDI motor nudi se s dvije izlazne snage, 100 i 120 KS. Osim s ovim motorom, Rio je dostupan i s atmosferskim MPI motorima, 1.25-litrenim s 84 KS i 1.4-litrenim sa 100 KS.
Ponudu turbo dizelaša čini1.4-litreni CRDi agregat sa 77 ili 90 KS. Svi motori prenose snagu na prednje
kotače uz pomoć 5-stupanjskog ručnog mjenjača (1.25 i 1.0 T-GDI sa 100 KS) ili 6-stupanjskog ručnog mjenjača (kod 1.4 i 1.0 T-GDI sa 120 KS, kao i oba 1.4 CRDI motora). U vožnji se osjeti da je automobil utegnutiji i precizniji. Ovjes ima čvršće opruge, poprečne vodilice i uspravnije amortizere, što za rezultat ima izravnije i sigurnije upravljanje s
mnogo bržim odazivom na upravljaču. Također, bolje upija neravnine, udobniji je i stabilniji
u zavojima i pri većim brzinama.
Cijene se kreću od 94.990 kuna, koliko košta model s 1.25-litrenim benzincem i osnovnim paketom
opreme Active. Ponuda dizelaša kreće s cijenom od 116.990 kuna za model 1.4-litreni CRDI (90
KS) sa srednjim paketom Edition. Već u samom startu nude se popusti, pa cijene kreću od 8 8.990 za benzinski, odnosno 110.990 za dizelski model.
Sustav ADAS
Novi Rio jedan je od najsigurnijih automobila u svojoj klasi, opcijski dostupan s naprednim sustavom
vozačke asistencije (ADAS – Advanced Driver Assistance System). Prvi je automobil u B-segmentu koji nudi funkciju automatskog kočenja u nuždi s detekcijom pješaka. AEB sustav u Riju koristi radar dugog dometa za detekciju potencijalnog udara u vozilo ispred sebe ili u pješaka
i pomaže da se vozilo sigurno zaustavi. Uparen je sa sustavom za detekciju napuštanja voznog traka (LDWS), koji upozorava vozača ako počne izlaziti iz voznog traka bez uključenog
pokazivača smjera.